2/25/2010

Hugo: 巴比倫邪教文化之傳承

在巴別塔(The Tower of Babel; Babel, Confusion)的廢墟裡,撒旦對眾蛇說道,“你們要幫我混亂人間,你們要幫我摧毀耶和華王國(Jehovah's Kingdom),你們要幫我建立撒旦王國(Satan's Kingdom),知道了嗎?”

盤庚蛇說道,“我會用甲骨文(單音節象形文字)的病毒來消滅人類對‘Jehovah's commandments(Exo 20:2-17; Deu 5:6-21) and Jesus' gospel’的信仰,來消滅人類的‘Spiritul values of life’,來建立人類的‘Physical values of life’,我會讓東亞大陸人成為人奴(Satan’s slave),我一定會成功的,不是嗎?”

箕子蛇說道,“我會用《洪範》的病毒來消滅人類對‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’的信仰,來消滅人類的‘Spiritul values of life’,來建立人類的‘Physical values of life’,我會讓東亞大陸人成為人奴(Satan’s slave),我一定會成功的,不是嗎?”

孔子蛇說道,“我會用《易經》的病毒來消滅人類對‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’的信仰,來消滅人類的‘Spiritul values of life’,來建立人類的‘Physical values of life’,我會讓東亞大陸人成為人奴(Satan’s slave),我一定會成功的,不是嗎?”

螢火蟲指著巴別塔裡的蛇穴氣憤地說,“經上說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44),這些蛇(The original serpent)想在東亞大陸繼續建立與推行巴比倫邪教文化嗎?”

2010-2-25(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)