2/16/2010

Hugo: 錯把獸大糞當成祖國文化的人

在中華大糞坑裡,大紅龍指著牠所拉出來的屎對龍的傳人說,“這是什麼?”;龍的傳人無限崇敬地跪在地上說,“這是祖國的黃金,是我的偶像,是我的父母,是我每日的糧食,是我未來的希望,我能不愛它嗎?”

大糞坑外,螢火蟲氣憤地說,“經上說,‘If, now, the good news we declare is in fact veiled, it is veiled among those who are perishing, among whom the god of this system of things has blinded the minds of the unbelievers, that the illumination of the glorious good news about the Christ, who is the image of God, might not shine through.’ (2 Co 4:3-4) ,那些不肯接受‘Jehovah's love and Jesus' gospel’的獸的傳人,牠只能繼續吃屎,不是嗎?”

2010-2-16(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)