2/16/2010

Hugo: 大漢種族沙文主義的化妝術

在大漢種族沙文主義的屠宰場裡,孔子大紅龍邊殺人邊微笑地說,“我總是假借‘藏人騷動’與‘藏人暴亂’的概念,來掩飾我對Tibetan的大屠殺活動!”;王震大紅龍也邊殺人邊微笑地說,“我總是假借‘維漢衝突’與‘漢人被欺負突’的名義,來掩飾我對Uighurs的大屠殺活動!”

屠宰場外,一群已被大紅龍異化成漢人的獸假裝是受害者,牠們拿著棍棒走上街頭進行示威遊行;另外還有一群總是沉默地觀看大紅龍殺人的漢人的獸,牠們也跟著孔子大紅龍與王震大紅龍呼喊口號,“我要大一統,我要領土完整,我不要種族矛盾;為了捍衛統一,為了維持領土主權,即使流血也在所不惜!”

螢火蟲氣憤地說,“主耶穌基督說,‘YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].’(John 8:44) ,這些專門殺人的大紅龍,還想用謊言的布來遮掩殺人的血刀嗎?”

“經上說,‘But as for the cowards and those without faith and those who are disgusting in their filth and murderers and fornicators and those practicing spiritism and idolaters and all the liars, their portion will be in the lake that burns with fire and sulphur.’(Rev 21:8),這些自認為是漢人的獸,牠們的良心早已被‘漢人的大一統’吃了,不是嗎?”

2010-2-15(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)