2/16/2010

Hugo: 中華蠱王定律

在中華瓦罐裡,有十幾億隻的毒蟲正在互相爭鬥與咬食,經過一番慘烈的廝殺後,孫文毒蟲搶到了蠱王的大帽,孫文戴上蠱王的大帽後自豪地說,“我總是在幕後策劃革命,我總是叫別人去當烈士,我總是偷取別人的流血成果,否則我如何能在革命成功後當上大總統?”

孫文說完後,孫文旁邊的蔣介石毒蟲一口吃掉了孫文,蔣介石興奮地戴上蠱王的大帽,然後牠大笑地說,“我總是躲在南京與重慶指揮戰爭,我總是叫別人去當砲灰,我總是跑第一(西安事變),我總是掠奪別人的流血成果,否則我如何能穩當蔣總統?”

蔣介石說完後,蔣介石身後的毛澤東毒蟲一口吃掉了蔣介石,毛澤東驕傲地戴上蠱王的大帽,然後牠狂笑地說,“我總是躲在延安指揮戰爭,我總是叫別人去流血打天,我總是東藏西躲,我總是私下搞矛盾與鬥爭,我總是私下造謠與中傷異己,我總是私下在同志的背後插刀,否則我如何能穩當開國領袖?”

螢火蟲提出了意見,“經上說,‘I kept on beholding in the visions of the night, and, see there! with the clouds of the heavens someone like a son of man happened to be coming; and to the Ancient of Days he gained access, and they brought him up close even before that One. And to him there were given rulership and dignity and kingdom, that the peoples, national groups and languages should all serve even him. His rulership is an indefinitely lasting rulership that will not pass away, and his kingdom one that will not be brought to ruin.’ (Daniel 7:13-14),除非東亞大陸人能夠真正地認識‘Jehovah's Kingdom’,否則他們如何能在這中華瓦罐裡找到光呢?”

2010-2-16(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)