4/18/2013

Hugo: 儒教將“仇恨”與“殺人罪”合法化的方式

在黑暗的儒教奴圈裏,孔丘蛇對毛蛇說,“我用‘誅少正卯’的文字概念來扭曲‘我暗殺了少正卯’的事實;我捏造了‘少正卯是黑五類,黑五類該殺’的概念來掩蓋‘我暗殺了少正卯的罪行’,這些就是儒術,不是嗎?”

毛蛇立在“誅殺黑五類”碑前說,“蔣蛇曾在其日記中寫道,‘余之誅陶,乃出於為革命、為本黨之大義,由余一人自任其責,毫無求功、求知之意。然而總理最後信我與重我者,亦未始非由此事而起,但余與總理始終未提及此事也。’,蔣蛇所說的‘誅陶’就是儒術,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-4-18(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)