4/22/2013

Hugo: 儒教─不容異己、殘殺異己、一言堂、獨裁、專制

在黑暗的儒教圈裏,有一“一言堂”,毛澤東蛇在“一言堂”裏殺了少正卯後對眾人說,“我是大司寇兼國相,我說少正卯是黑五類他就是黑五類,我說少正卯該殺他就是該殺,我說少正卯要暴屍三日他就是要暴屍三日,我有權我說了算(和尚打傘,無法無天),我有刀我的刀就是我的命令(槍桿子裡面出政權),這就是儒教,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-4-22(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)