10/21/2012

Hugo: “儒教”是“馬列教”在東亞的接生婆

在黑暗的龍文化世界裡,有一撒但廟,廟裡有一馬列教蛇正在生產,儒教蛇對馬列教蛇說,“你認同儒教的崇尚‘唯我獨尊、自我中心主義、謊言、暴力、殺戮、仇恨異己、人的等級、人的等級特權、專制、中央集權、平均主義(不患寡而患不均)、一言堂、大同主義、大一統帝國’等撒但文化嗎?”

馬列教蛇說,“我都認同! ”;儒教蛇又對馬列教蛇說,“既然你都認同,那麼你我都屬撒但的苗裔,我能不幫你接生嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《How can Satan cast out Satan?》歌,“Every kingdom divided against itself comes to desolation, and every city or house divided against itself will not stand. In the same way, if Satan expels Satan, he has become divided against himself; how, then, will his kingdom stand?”(Matt 12:25-26)

2012-10-21(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)