10/15/2012

Hugo: 所謂的“中國人”的靈魂與道德同“地溝油”一樣地骯髒

在黑暗的龍文化門裡,有一“大一統”地溝油,地溝油裡,有一毒蛆對天空中的飛蝴蝶說,“我居中,你居外;我是華人,你是夷人;我是中國人,你是從‘羊’(禽獸)字旁的洋人;我是人上人,你是低級禽獸,你該跪我,你該受我奴役,你該受我踐踏,你該聽我指示,你聽過《普天之下,莫非華土;率土之濱,莫非華奴》、《中國外,四方之民,皆禽獸也》、《凡犯我中華者,雖遠必誅》與《非我族類,其心必異;非我族類,殺之無妨》歌嗎?”
天空中的飛蝴蝶對那毒蛆說,“你似乎無能改變地溝油存在的事實,你似乎無法改變地溝油存在的事實,你似乎無意願改變地溝油存在的事實,你似乎已習慣了地溝油存在的事實,不是嗎?”
黎明時,天空中的飛鳥唱著《A New Creation》歌,“Consequently if anyone is in union with Christ, he is a new creation; the old things passed away, look! new things have come into existence. But all things are from God, who reconciled us to himself through Christ and gave us the ministry of the reconciliation, namely, that God was by means of Christ reconciling a world to himself, not reckoning to them their trespasses, and he committed the word of the reconciliation to us. We are therefore ambassadors substituting for Christ, as though God were making entreaty through us. As substitutes for Christ we beg: Become reconciled to God. The one who did not know sin he made to be sin for us, that we might become God’s righteousness by means of him.”(2 Cor 5:17-21)歌。

2012-10-15(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)