10/19/2014

Hugo: 拜偶像

在黑暗的福島(福爾摩莎島)裡,有一群蛇ㄧ邊在拜偶像ㄧ邊在唱《賄賂鬼神》歌,"你是神明,你拿了我供品與錢財,你必須為我開鬼路,你必須為我打通關,你必須保祐我賺大錢,你必須為我消災!" 在偶像裏,大淫婦對撒旦說,"這群蛇不必向耶和華懺悔,也不用接受'Jehovah's commandments and Jesus' gospel'(Individual's spiritual values and moral vertues),不是嗎?” 撒旦說,"這裏的蛇都必須唱《拜偶像》、《賄賂鬼神》、《福島是世界上廟的密度最大的地方》、《福島盛產黑心政客、黑心政治與賄選文化》、《福島盛產假藥、假商品、毒食品、假廣告、謊言》、《福島1247家企業已陷入地溝油醜聞》、《福島是世界上洗腎密度最高的地方》歌,這些歌都是相關的,不是嗎?" 黎明時,天空中的飛鳥望著那群蛇唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44) 2014-10-19(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)