9/08/2014

Hugo:儒教聖人蛇殺人的遮羞布

在黑暗的儒教圈裡,孔丘因吃了"分別善惡的知識樹的果子"(包含嫉妒基因)而殺了少正卯,孔丘又名孫文,又名蔣介石,又名蔣經國,又名儒蛇,又名聖人蛇,又名流人血的撒旦(Genesis 9:5-6);孔丘拿著殺人的血刀站在屍體前說,“我有權有勢,我就是聖人,凡事--聖人說了算;我將這'刀'取名為'聖人當除惡',另外我又將它取名為'我是基督徒',如此我就可以抹去'我的殺人罪'了,不是嗎?” 黎明時,天空中的飛鳥唱著《True and False Disciples》歌,“Not everyone who says to me, ‘Lord, Lord,’ will enter the kingdom of heaven, but only the one who does the will of my Father who is in heaven. Many will say to me on that day, ‘Lord, Lord, did we not prophesy in your name and in your name drive out demons and in your name perform many miracles?’ Then I will tell them plainly, ‘I never knew you. Away from me, you evildoers!’"(Matthew 7:21-23) 2014-9-8(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)