4/09/2012

Hugo: 龍之奴的本性─超級奴性與超級吃鞭子的耐力


在大紅龍國裡,有兩龍之奴在比賽誰的骨頭最硬,A指著人民幣裡的毛皇帝像對B說,“我跪毛皇帝像,我即使跪一萬萬次我的腿骨也不會斷,我的骨頭最硬了,不是嗎?”;B拿著趙紫陽皇帝的鞭子說,“我即使被這鞭子抽一萬萬次我的脊樑骨也不會斷,我的骨頭最硬了,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men.》(1 Cor 7:22-23)與《We must obey God as ruler rather than men.》(Acts 5:29)歌。

2012-4-9(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)