4/19/2012

Hugo: Slave of Dragon Unrepentant





在黑暗的龍文化(華文化,漢文化,儒文化,謊言文化,專制文化,人奴文化,撒但文化)門裡,有一“好皇帝廟”,廟裡供桌上供奉著“張獻忠、李自成、洪秀全、光緒、袁世凱、孫文、蔣介石、毛澤東、胡三斗、鄧屠夫、趙光緒、蔣經國、溫改革、薄唱紅”等專制皇帝偶像,供桌偶像前還供奉著祭祀用的各種有毒食品與供品。

一群龍之奴各自選了其中他們特喜歡的某皇帝偶像在進行祭祀與膜拜活動,他們邊祭祀與膜拜偶像邊唱著《走捷徑之歌》,“我只要有好皇帝就有救了,我只要有好皇帝就可以吃飽飯了,我只要有好皇帝就可以有衣服穿了,我只要有好皇帝就可以強大了,我只要有好皇帝就可以富足了,我只要有好皇帝就可以安定了,我只要有好皇帝就可以康樂了,我何須要向耶和華懺悔?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jesus saying: Repent, YOU people, for the kingdom of the heavens has drawn near.》(Mat 4:17)與《Come, YOU people, and do let us return to Jehovah, for he himself has torn in pieces but he will heal us. He kept striking, but he will bind us up. He will make us alive after two days. On the third day he will make us get up, and we shall live before him. And we will know, we will pursue to know Jehovah. Like dawn, his going forth is firmly established. And he will come in like a pouring rain to us; like a spring rain that saturates [the] earth.》(Hosea 6:1-3)歌。

2012-4-19(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)