3/09/2012

Hugo: 有啥樣的“奴”與“奴文化”就有啥樣的“專制”

在黑暗與邪惡的龍文化門(中華文化門)裡,有一群龍之奴高舉著《四二二請願書─7點要求》跪在人民大會堂門前哭唱,“黨啊,親愛的媽媽,您的兒女有苦無處訴,有難無處逃啊!黨啊,我們在失望。黨啊,我們在哭泣。您在那裏啊,黨,我親愛的媽媽,您的兒女在尋找您,在呼喚您,您聽到了嗎?黨啊,我親愛的黨,我在流淚,我在哭泣!黨啊,我用心在呼喚您!用心在尋找您!您在那裏?我親愛的媽媽!”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Moreover, do not call anyone YOUR father on earth, for one is YOUR Father, the heavenly One. Neither be called leaders, for YOUR Leader is one, the Christ.》(Mat 23:9-10)與《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men. In whatever condition each one was called, brothers, let him remain in it associated with God.》(1 Cor 7:22-24)歌。

2012-3-9(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)