3/17/2012

Hugo: 所謂的“中國人”就是需要被鞭子抽打

在黑暗的龍文化門(中華文化門)內,有一陀螺邊原地打轉邊唱著《我是中國人》的謊言之歌,“我是中國人,我希望中國強大,我希望四夷臣服中國,我希望四夷按時納貢中國,我希望中國威震四方,我希望中國所向無敵!”

野地裏的百合花唱著《虛空之歌》(Ecc 1:1-18)後說,“這奴還在用‘中國’謊言麻痺自己,這奴還在以出賣‘Individual dignity and individual rights’來換取‘中國強大’(專制、中央集權、大一統、帝國、奴役人的代名詞)的謊言,這奴還在拒絕‘普世價值’(Christian Civilization, Jehovah's commandments and Jesus' gospel, the 9 Fruits of the Holy Spirit's work in the life of the individual),這奴還在拒絕成為‘An individual/A freeman’(1 Cor 7:22-23),這奴非常需要被鞭子抽打,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men.》(1 Cor 7:22-23)歌。

2012-3-17(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)