2/12/2013

Hugo: 儒教之大墓

在黑暗的儒教文化圈裏,有一天,魔鬼帶毛澤東蛇上了一座最高的山,將世上的萬國與萬國的榮華都指給牠看,並對牠說,你若俯伏拜我,我就把這一切都賜給你!

毛澤東蛇立即俯伏拜了魔鬼並說,就算我俯伏拜你之後,我會死在罪裡(Romans 6:23),我也要接受你賜給我的這一切,這不就是儒教所一直崇尚的當人上人的夢想嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著The Way of the Righteous and the End of the Ungodly歌,“Happy is the man that has not walked in the counsel of the wicked ones, And in the way of sinners has not stood, And in the seat of ridiculers has not sat. But his delight is in the law of Jehovah, And in his law he reads in an undertone day and night.” (Ps 1:1-2)

2013-2-12(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)