2/13/2013

Hugo: “中國(中華帝國)、西藏、新疆與內蒙”是大紅龍偽造的概念

在黑暗的儒教文化圈裏,大紅龍對撒但說,我用偽造的大漢沙文主義大漢中原文化中心主義謊言將‘Tibet, Uyghur, Southern Mongolia’異化成西藏、新疆與內蒙等偽概念,將‘Mainland East Asia’異化成中國’(中華帝國)偽概念;這些偽概念就是我建立西藏、新疆與內蒙等地,自古以來就是中國神聖領土不可分割的一部分中華帝國領土謊言的基礎,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Alas, O Sovereign Lord Jehovah!》歌,“Alas, O Sovereign Lord Jehovah! Here you yourself have made the heavens and the earth by your great power and by your outstretched arm. The whole matter is not too wonderful for you yourself.”(Jeremiah 32:17)

2013-2-13(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)