6/13/2012

Hugo: 雞的屁裡的一坨臭屎

在黑暗龍文化門裡,大紅龍在巨聲叫賣雞的屁(GDP),有兩屬龍之奴的P民在談話,A對B說,“我的小攤子被城管沒收了,我的房子被大紅龍拆了,我的孩子被大地震壓死了,我的老公去上訪了,我的媽媽吃了有毒食品死了,我的爸爸被自殺了,我的妹妹被李剛兒子的車壓死了,我的未來充滿了絕望與屈辱,我要這雞的屁有啥鳥用?”

B對A說,“你看見雞的屁裡的一坨臭屎了嗎?這一坨臭屎就是大紅龍的謊言,就是大紅龍的假大空,就是大紅龍的坑矇拐騙,就是大紅龍麻痺P民的搖頭丸,就是大紅龍騙取國外投資者的誘餌,你我都吃過了這一坨臭屎,你我都是這一坨臭屎,不是嗎?”

龍文化門外,野地裏的百合花說,“這些拒絕接受‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Christian civilization)與拒絕成為‘An individual/Freeman’(1 Cor 2:12; 1 Cor 6:19-20; Exo 8:20; Exo 9:1; John 8:32)者,何時才會拒絕繼續吃龍文化屎呢?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jesus said to them: I am the bread of life. He that comes to me will not get hungry at all, and he that exercises faith in me will never get thirsty at all.》(John 6:35)與《Jesus said: If anyone is thirsty, let him come to me and drink. He that puts faith in me, just as the Scripture has said, Out from his inmost part streams of living water will flow.》(John 7:37-38)歌。

2012-6-13(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)