6/19/2012

Hugo: “中華”是“儒粹”所販賣的鴉片

在黑暗的世界裡,大紅龍高舉著“儒粹”大旗對撒但說,“所謂的‘中華’就是‘中’與‘華’兩謊言!所謂的‘中’就是我是‘中央’而你是‘邊疆’與‘邊陲’,就是‘中央政權’高於‘邊疆’與‘邊陲’之民,就是‘中央政權’可以合法統治‘邊疆’與‘邊陲’之民,就是‘中央政權’可以合法奴役‘邊疆’與‘邊陲’之民,就是‘邊疆’與‘邊陲’之民必須完全聽命於‘中央政權’;所謂的‘華’就是我是‘華’而你是‘夷’與‘禽獸’,就是‘華夷之辨’與‘華優夷劣’,就是‘華’可以教化‘夷’與‘禽獸’,就是‘華’可以屠殺不聽命的‘夷’與‘禽獸’,不是嗎?”

撒但說,“所謂的‘中華’就是我用來反‘普世價值’(Jehovah's commandments and Jesus' gospel, Christian civilization)的工具,就是我用來反《United States Declaration of Independence》(We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.)的工具,就是我用來包裝‘大一統帝國政權’的遮羞布,就是我用來擴充‘撒但帝國政權’的謊言,只有腦殘者會相信這‘中華’的謊言,不是嗎?”

2012-6-19(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)