6/30/2012

Hugo:那些“異議人士”為啥不敢喊“我要打倒邪惡的共產黨政權”?

在黑暗的龍文化門裡,大紅龍從籠子(小監牢、大監牢即統治地區)裡放出了許多的“異議人士”,大紅龍的爪牙問大紅龍, “啟稟主子,主子不擔心未來這些異議人士大喊‘我要打倒邪惡的共產黨政權’嗎?”

大紅龍微笑地說,“請不要低估了我的手段與能力!在我放他們之前,我早已擁有了他們的把柄,我早已安置好了綁在他們身上的鐵鍊,我早已將他們變成了懸絲木偶,我早已設計好了讓他們如何照我的劇本演傀儡戲,我早已設計好了局,只要我抓一下他們的要害,他們如何敢不聽我的指令與如何敢胡亂唱戲?”

“他們只能扮演‘跪求改革者、等待改革者、小罵貪腐者、小批評時政者、小批評政策者、哭求六四平反者、跪求返國者’等角色,他們只能經常‘小罵,大幫忙’ ,他們只能經常幫閒,他們只能經常溜狗與學狗吠,他們只能經常放P,他們只能賣《零八憲章》屎,他們只能哭六四,他們只能扮演假民運與假反共者,他們都是我朝陰養的走狗,他們都是我朝的食俸(享受俸祿)臥底者,他們如何敢大喊‘我要打倒邪惡的共產黨政權’嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Do not be loving either the world or the things in the world. If anyone loves the world, the love of the Father is not in him; because everything in the world—the desire of the flesh and the desire of the eyes and the showy display of one’s means of life—does not originate with the Father, but originates with the world. Furthermore, the world is passing away and so is its desire, but he that does the will of God remains forever. 》(1 John 2:15-17)與《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men.》(1 Cor 7:22-23)歌。

2012-6-30(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)