10/20/2013

Hugo: 沒穿衣服也可以唱大戲

在黑暗的儒屎坑裡,沒穿衣服的丑角蛇在唱歌,它先唱《華夷之辨》歌,中國有禮儀之大,故稱夏;有服章之美,謂之華!華夏位居中央,番夷位居邊陲,番夷即四夷,四夷即東夷、南蠻、西戎、北狄!

它接著唱《我是中國人》歌,我是華,我居住在世界最高度文明之中心,我居住在世界最先進文明之中心,我居住在四夷之中心,我居住在世界之中心,我是中國人,我沒穿衣服(Rev 3:18)也可以唱大戲!

微風說,這阿Q蛇心中只唱《中國》歌,而不唱《Jehovah’s kingdom》歌,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jehovah’s kingdom》歌,“In the time of those kings, the God of heaven will set up a kingdom that will never be destroyed, nor will it be left to another people. It will crush all those kingdoms and bring them to an end, but it will itself endure forever.”(Dan 2:44)

2013-10-20(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)