10/15/2013

Hugo: Individual repentance and salvation


在黑暗的世界裡,大紅龍對撒但說,“你看,這甲骨文的‘我’字,從‘三連戈’,象‘部族威儀的儀仗武器’,代表‘我部族’,代表‘群體’;這甲骨文的‘人’字,從‘一腿一手’,象‘人側身跪地並低頭鞠躬狀’,代表‘王之奴(私有財產)’,代表‘奴的計算單位’ ;這甲骨文的‘我’ 與‘人’字,就是我用來群體化人,就是我用來物化人,就是我用來消滅‘Individual consciousness and dignity’的符咒,就是我用來消滅‘Individual personality and spirituality’的工具,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Individual repentance and salvation》歌,“Peter said to them, Repent and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the forgiveness of your sins, and you will receive the gift of the Holy Spirit.”(Acts 2:38)

2013-10-15(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)