10/06/2013

Hugo: 奧巴馬健保=全球暖化=共產主義=撒但的謊言

在黑暗的世界裡,大紅龍對撒但說,奧巴馬健保(Obamacare)、全球暖化(Global warming)、劫富濟貧與窮人翻身、高稅制與高福利、人民公社、共產主義、社會主義等都是我設定的大政府密碼,都是我設定的大專制密碼,都是我設定的讓一部分人仇恨另一部分人密碼,都是我設定的撒但謊言,都是我用來掩護我建立撒但帝國的工具,不是嗎?

撒但說,只要你不唱《Jehovah's commandments and Jesus' gospel(Christian civilization, Common values)》、《Respect for individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights》、《Be a freeman 》、《Restoring individual honor and moral responsibility》、《All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty, and the Pursuit of Happiness》歌,你就無法拆穿這些撒但的謊言,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《The truth will set YOU free》歌,“Jesus said: YOU will know the truth, and the truth will set YOU free.”(John 8:32)

2013-10-6(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)