8/05/2012

Hugo: 《大華情歌》歌─華屎中有國共,國共中有華屎

在黑暗的撒但文化門裡,有一大屎坑,屎坑裡有兩蛇在邊親嘴邊合唱情歌,它們就是華共蛇與華國蛇,它們先唱《你儂我儂》歌,“你儂我儂,忒煞情多,情多處,熱如火,蒼海可枯,堅石可爛,此愛此情永遠不變,把一塊泥捻一個你,留下笑容使我長憶,再用一塊塑一個我,常陪君傍永伴君側;將咱兩個一起打破,再將你我用水調和,重新和泥,重新再做,再捻一個你,再塑一個我,從今以後,我可以說,我泥中有你,你泥中有我。”

接著,它們繼續合唱《我愛中華》歌,“我愛中華,我愛中華,文化悠久,物博地大,開國五千年,五族共一家,中華兒女最偉大,為民族為國家,犧牲奉獻絕不怕,我們要莊敬自強,我們要復興中華。”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Our Father in the heavens, let your name be sanctified. Let your kingdom come. Let your will take place, as in heaven, also upon earth.》(Mat 6:9-10)與《But as for the cowards and those without faith and those who are disgusting in their filth and murderers and fornicators and those practicing spiritism and idolaters and all the liars, their portion will be in the lake that burns with fire and sulphur. This means the second death.》(Rev 21: 8)歌。

2012-8-5(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)