5/31/2012

Hugo: 撒但強迫被統治者“認賊作父”

在黑暗的世界裡,大紅龍坐在“專制的龍椅”上對河南鳥說,“你來自河南,你是屬於黃帝的子孫,不是嗎?”;河南鳥說,“那位河南小部落的酋長黃帝殺了我父,奴役了我家人,你要我認他為父嗎?”

大紅龍坐在“專制的龍椅”上又對藏紅花說,“你雖然來自Tibet,你還是屬於黃帝的子孫,不是嗎?”;藏紅花望著數百萬Tibetan屍體說,“那位河南小部落的酋長黃帝殺了我父,奴役了我親人,你要我認他為父嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《But YOU, do not YOU be called Rabbi, for one is YOUR teacher, whereas all YOU are brothers. Moreover, do not call anyone YOUR father on earth, for one is YOUR Father, the heavenly One. Neither be called leaders, for YOUR Leader is one, the Christ.》(Matthew 23:8-10)與《Do not be afraid, little flock, for your Father has been pleased to give you the kingdom.》(Luke 12:32)歌。

2012-5-31(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)