5/23/2012

Hugo: “大中華”(假大空)就是“撒但要建立撒但帝國”的密碼與指令

在黑暗的世界裡,大紅龍踩在超過八千萬人的屍骨上對撒但說,“大中華就是大空假,就是‘普天之下,莫非王土, 率土之濱,莫非王臣’,就是‘非我族類,其心必異’,就是‘非我族類,殺之無妨’,就是‘大同世界,華大一統世界,華統一世界,華統治世界,建立大中華帝國’!大就是大一統,就是唯我獨尊,就是家長制,就是一言堂,就是獨裁、專制與中央集權;中就是唯我中心,就是以我為天下(普天之下莫非王土)中心,就是以我為世界中心,就是以我為統治中心,就是我要實行中央集權;華就是華夷之辨,就是華優夷劣,就是嚴華夷之防,就是華當化夷(文化與種整族大清洗),就是華當統治夷(夷狄入華,則華之),不是嗎?”

撒但說,“大中華不就是我要建立撒但帝國的密碼與指令?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].》(John 8:44)與《And in the days of those kings the God of heaven will set up a kingdom that will never be brought to ruin. And the kingdom itself will not be passed on to any other people. It will crush and put an end to all these kingdoms, and it itself will stand to times indefinite.》(Dan 2:44)歌。

2012-5-23(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)