5/16/2012

Hugo: 撒但是剝奪“Individual freedom and free will”者

在黑暗的世界裡,大紅龍高舉著《三綱五常》與《三從四德》旗子對龍之奴(1 Cor 7:22-23)說,“我的地位比你高,我的權力比你大,我是你的主子,你啥事都得請示我,你啥事都得按我的意志辦理,你啥事都得聽我,你啥事都得服從我!”

野地裏的百合花說,“這《三綱五常》與《三從四德》不就是撒但的謊言?不就是撒但摧毀‘Individual dignity and self-worth’的工具?不就是撒但剝奪‘Individual freedom and free will’的工具?不就是撒但用來建立‘專制文化’的基礎?不就是龍文化的本質嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《All this I have seen, and there was an applying of my heart to every work that has been done under the sun, [during] the time that man has dominated man to his injury.》(Ecc 8:9)與《For anyone in [the] Lord that was called when a slave is the Lord’s freedman; likewise he that was called when a freeman is a slave of Christ. YOU were bought with a price; stop becoming slaves of men.》(1 Cor 7:22-23)歌。

2012-5-16(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)