5/18/2012

Hugo: Liberty, individual self-control and moral resibonsibility

在黑暗的龍文化世界裡(1 John 5:19),有一群龍之奴蛇躺在超過八千萬人屍骨上合唱《龍之奴所認知的自由》歌,“自由就是我可以任意放縱,自由就是我可以為所欲為,自由就是我可以任意侵犯別人,自由就是我可以任意強暴他人,自由就是我可以任意殺人,自由就是我可以任意犯罪,自由就是我可以任意拉屎而不用清理!”

野地裏的百合花說,“這些蛇如何能了解‘Liberty’與‘Individual self-control and moral resibonsibility’的關係?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《It is for freedom that Christ has set us free. Stand firm, then, and do not let yourselves be burdened again by a yoke of slavery.》(Gal 5:1)與《Now Jehovah is the Spirit; and where the spirit of Jehovah is, there is freedom.》(2 Cor 3:17)歌。

2012-5-18(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)