5/16/2012

Hugo: 撒但的殺人藉口─貼標籤式的殺人手法

在黑暗的世界裡,孔丘蛇拿著殺人的血刀指著少正卯的屍體對毛澤東蛇說,“我將‘五惡’的標籤貼在這人的屍體上,如此我便殺人無罪了,如此我還可以被封為‘大成至聖先師’與‘萬世師表’,如此我還可以被稱為‘集華夏上古文化之大成’,如此我還可以被供奉為偶像,如此還有人會建孔廟與孔子學院,如此還有人會年年舉行祭孔大典,如此還有人會宣揚孔子學說,不是嗎?”

毛澤東蛇拿著殺人的血刀指著超過八千萬人的屍體對孔丘蛇說,“我將‘黑五類’的標籤貼在這些人的屍體上,如此我便殺人無罪了,如此我還可以經常聽《偉大的導師,偉大的領袖,偉大的統帥,偉大的舵手毛主席萬歲》歌,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《YOU are from YOUR father the Devil, and YOU wish to do the desires of YOUR father. That one was a manslayer when he began, and he did not stand fast in the truth, because truth is not in him. When he speaks the lie, he speaks according to his own disposition, because he is a liar and the father of [the lie].》(John 8:44)與《Anyone shedding man’s blood, by man will his own blood be shed, for in God’s image he made man.》(Gen 9:6)歌。

2012-5-16(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)