5/18/2012

Hugo: 撒但苗裔對異族進行文化大清洗的工具

在黑暗的龍文化門裡,躺了數百萬Tibetan的屍體,藏紅花在某屍體旁慟哭說道,“大紅龍之子不讓我讀自己的歷史、不讓我學習自己的文化、不讓我寫自己的文字、不讓我說自己的語言、不讓我擁有自己的臉孔,凡是不聽從者將死於大紅龍之子刀下,這是咋回事?”

此時,大紅龍之子拿著“漢文化、漢文字、漢語言”刀突然閃出吼道,“我這刀就是我對異族進行文化大清洗的工具,否則你怎麼可能俯首認賊作父呢?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《YOU, do not YOU be called Rabbi, for one is YOUR teacher, whereas all YOU are brothers. Moreover, do not call anyone YOUR father on earth, for one is YOUR Father, the heavenly One. Neither be called leaders, for YOUR Leader is one, the Christ.》(Mat 23:8-10)與《Anyone shedding man’s blood, by man will his own blood be shed, for in God’s image he made man.》(Gen 9:6)歌。

2012-5-18(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)