2/13/2012

Hugo: 支撐“中共殺人政權”的“兩條腿”

在黑暗與邪惡的龍文化門裏(Mt 12:43-45),孫文蛇在唱《中華道統》歌,“中國有一個道統,堯、舜、禹、湯、周文王、周武王、周公、孔子相繼不絕,我的思想基礎,就是這個道統,我的革命,就是繼承這個正統思想,來發揚光大!”

孫文蛇唱完了《中華道統》歌後,孫文蛇對毛澤東蛇說,“你會唱這《中華道統》歌嗎?”;毛澤東蛇指著自己的兩條腿說,“《中華道統》歌就是《中華大一統》歌,就是《中華專制與中央集權》歌,就是《中華帝國》歌,就是《中華大一統大屠殺》歌;你看,我的一條腿叫‘建孔丘學院’,我的另一條腿叫‘弘揚中華文化’,我一直是用這兩條腿在唱這《中華道統》歌,否我這殺人政權如何能存活至今呢?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Our Father in the heavens, let your name be sanctified. Let your kingdom come. Let your will take place, as in heaven, also upon earth.》(Mt 6:9-10)、《And in the days of those kings the God of heaven will set up a kingdom that will never be brought to ruin. And the kingdom itself will not be passed on to any other people. It will crush and put an end to all these kingdoms, and it itself will stand to times indefinite.》(Dan 2:44)歌。

2012-2-12(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)