2/04/2012

Hugo: “後共產時代東亞大陸的文明建設”研討會

在充滿罪惡與謊言的龍文化門(龍專制與人奴文化─三綱五常與三從四德與奴人孝道、龍血緣與種族文化─親親為大與親親相隱、龍等級與等級特權文化─追求名利權位與成為人上人、龍文字─邪惡與貧困與落後的象形文字、龍語言─貧困與落後的單音節語言、龍之沙文主義─華夷之辨與尊華攘夷、龍之群體主義、龍性─崇尚權威與暴力、龍術─權謀詭詐與坑矇拐騙與假大空術、龍之家暴與王暴文化、龍之大一統謊言、中國與中華國─龍帝國的謊言、龍之帝國主義、龍之軍國主義)裡,一群龍之奴舉行了“後共產時代東亞大陸的文明建設”研討會。

在此研討會,群龍之奴邊打文字泥巴戰邊發表了意見,A說,“未來你們都得聽我的,因為我最棒,不是嗎?”

B說,“我更棒,未來你們都得聽我的,不是嗎?”;C說,“我討厭B,我喜歡W,W主張改革,W很棒,未來你們都得聽W的,不是嗎?”

D說,“我討厭W,我喜歡X,X主張革命,X很棒,未來你們都得聽X的,不是嗎?”;E說,“我討厭X,我喜歡Y,Y主張中庸,Y很棒,未來你們都得聽Y的,不是嗎?”

F說,“我討厭Y,我喜歡Z,Z主張無可無不可,Z是超級牆頭草,Z很棒,未來你們都得聽Z的,不是嗎?”;G說,“我討厭ABWXYZ,我喜歡阿Q,阿Q啥都不喜歡,阿Q最好,不是嗎?”

野地裏的百合花唱著《The Mayflower Compact》(1620), 《The Virginia Declaration of Rights》(1776), 《United States Declaration of Independence》(July 4, 1776),《The Articles of Confederation》(1781), 《The Virginia Statute of Religious Liberty》(1786),《The United States Constitution》(1789), 《The Amendments to the United States Constitution》, 《George Washington's Farewell Address》(1796),《Abraham Lincoln: Gettysburg Address》(1863), 《Martin Luther King: I Have a Dream》(1963), 《Ronald Reagan speaking at the Annual Convention of the the National Association of Evangelicals》(1983), 《Ronald Reagan speaking in front of the Brandenburg Gate at the Berlin Wall(Tear down this wall!)》(1987)等歌後說,“這群拒絕‘普世價值’(Christian Civilization, Jehovah's commandments and Jesus' gospel, the 9 Fruits of the Holy Spirit's work in the life of the individual Christian, All Human Beings Are Created in the Image of God, All men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable rights, that they are among these are life, liberty and the pursuit of happiness)的龍之奴,如何能在後共產時代推動東亞大陸的文明建設呢?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jesus said : I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.》(John 14:6)、《Jesus said : I am the light of the world. He that follows me will by no means walk in darkness, but will possess the light of life.》(John 8:12)、《Jesus said : I am the bread of life. He that comes to me will not get hungry at all, and he that exercises faith in me will never get thirsty at all.》(John 6:35)與《Jesus said : If anyone is thirsty, let him come to me and drink. He that puts faith in me, just as the Scripture has said, Out from his inmost part streams of living water will flow.》(John 7:37-38)歌。

2012-2-4(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)