2/14/2012

Hugo: “支那暗殺團”與撒但實現“漢人大一統帝國”的殺人指令

在黑暗的龍文化門(中華文化門)裡,懸掛著“支那暗殺團”與“同心同德”匾額,廳中四圍張以黑布,當中一桌圍以白布,有兩蛇坐在白布桌旁談話,首領孫文蛇邊玩弄著桌上的一骷髏頭邊對蔣介石蛇說,“我已經密令人殺了‘良弼、陶成章、陶駿保、鄭汝成、宋教仁、黃遠生、湯化龍’,為了革命,為了漢人大一統,為了我當王,我能不殺人嗎?”

蔣介石蛇拿起了桌上的一白蠟燭說,“為了革命,為了漢人大一統,為了我當王,我必須殺人,我會繼續殺人,直到我當上了王與漢人完全實現了大一統,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Anyone shedding man’s blood, by man will his own blood be shed, for in God’s image he made man.》(Gen 9:6)與《For you are not a God taking delight in wickedness; No one bad may reside for any time with you. No boasters may take their stand in front of your eyes. You do hate all those practicing what is hurtful; You will destroy those speaking a lie. A man of bloodshed and deception Jehovah detests.》(Ps 5:4-6)歌。

2012-2-14(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)