2/29/2012

Hugo: 用“Christian Civilization”來埋葬“中國”與“中國人”

在吃人的龍文化門(中華文化門)裡,大紅龍對撒但說,“我發明了‘中國’與‘中國人’的謊言概念,我讓那些龍之奴永遠活在‘中國與四夷’與‘中國人與四夷人’等謊言意識裡!我讓那些龍之奴成為傳播‘華夷之辨’與‘嚴夷夏之防’等謊言的病毒工具,我讓那些龍之奴成為實踐‘普天之下,莫非華土, 率土之濱,莫非華民’謊言的殺人工具,我讓那些龍之奴成為實踐‘驅逐韃虜,恢復中華’謊言的吃人工具,我讓那些龍之奴成為實踐‘我是中國人’與‘中國偉大復興’等謊言的砲灰,這不就是你的‘華禍’指令(1 John 5:19)嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Our Father in the heavens, let your name be sanctified. Let your kingdom come. Let your will take place, as in heaven, also upon earth.》(Mat 6:9-10)與《YOU originate with God, little children, and YOU have conquered those [persons], because he that is in union with YOU is greater than he that is in union with the world.》(1 John 4:4)歌。

2012-2-29(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)