7/28/2013

Hugo: 吃人的儒教屍毒

在黑暗的世界裡,有一古墓,古墓裡刻印著我非生而知之者,好古,敏以求之者也文字,古墓裡有一充滿了屍毒的孔丘遺體,遺體裡充滿了吃腐肉的屍毒蟲,遺體裡傳來了屍毒蟲族所合唱的《令我不寒而慄》歌, 你看,這糟糕的空氣,前景令我不寒而慄;這糟糕的土壤,前景令我不寒而慄;這糟糕的水源,前景令我不寒而慄;這糟糕的食品,前景令我不寒而慄;這糟糕的文化,前景令我不寒而慄;這糟糕的教育,前景令我不寒而慄;這糟糕的社會,前景令我不寒而慄!

黎明時,天空中的飛鳥唱著《A Destiny of Glory》歌,“And we know that in all things God works for the good of those who love him, who have been called according to his purpose. For those God foreknew he also predestined to be conformed to the image of his Son, that he might be the firstborn among many brothers and sisters. And those he predestined, he also called; those he called, he also justified; those he justified, he also glorified.”(Romans 8:28-30)

2013-7-28(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)