7/17/2013

Hugo: 儒教的暗算與替死鬼文化

在黑暗的世界裡,台灣蛇對撒但說,“孔丘暗殺少正卯,少正卯的屍體就是孔丘建立禮治的祭旗物,少正卯就是替死鬼!我刑求逼供與謀殺江國慶,我暴力虐待與謀殺洪仲丘,這都是我建立軍中等級性特權與暴力文化的方法,江國慶與洪仲丘就是替死鬼!江國慶與洪仲丘案已被媒體暴光了,我會找幾個替死鬼來掩護我,來掩護我在軍中所建立的等級性特權與暴力文化,來延續我的邪惡權力與地位,這就是大成至聖先師與萬世師表的遺教,不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-7-17(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)