7/02/2013

Hugo: Individual Faith, Honor, Integrity and Morality

 在黑暗的世界裏,孔丘蛇在“儒教一言堂”裏暗殺了少正卯後,孔丘蛇在少正卯屍體上貼上了“黑五類該殺”與“暴屍三日”等告示。

孔丘蛇的如此行為,引來了無數充滿了質疑眼光的群眾的圍觀,孔丘蛇憤怒地對群眾吼道,“我錯了嗎?我錯了嗎?難道我錯了嗎?根據儒教的原則,黑五類不守禮教,黑五類是禮教的異類,黑五類該殺,黑五類該死,我殺了黑五類,難道我錯了嗎?”

微風說,“Right or wrong?  It is between you and Jehovah God.  It is never between you and other people. 不是嗎?”

黎明時,天空中的飛鳥唱著《So whatever you believe about these things keep between yourself and God》歌,“So whatever you believe about these things keep between yourself and God. Blessed is the one who does not condemn himself by what he approves.”(Romans 14:22)

2013-7-2(Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)