1/29/2013

Hugo: 儒教將“人專制人與人奴役人”合法化

在黑暗的中華文化舞台上,大紅龍拿著三綱刀對撒但說,所謂的儒教就是這三綱刀,這三綱刀就是我用來建立人的等級謊言人的等級特權人的等級暴力人的等級奴役人的等級壓迫人的等級虐待人的等級殺人等文化的工具,就是我用來抵制‘Jehovah's love and Jesus' gospel’(Common values; Christian civilization)信仰的工具,就是我用來拒唱The United States Declaration of Independence(We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.)的工具,就是我用來摧毀‘Individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights’‘Respect for individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights’等信念的工具,就是我用來建立專制與中央集權文化的工具,就是我用來建立一言堂與大一統帝國的工具,就是我用來吃人的工具,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著Individual Freedom歌,“Live as people who are free, not using your freedom as a cover-up for evil, but living as servants of God.”(1 Peter 2:16)

2013-1-29(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)