1/23/2013

Hugo: 毒文化樹上結出來的毒果子

在黑暗的中華文化舞台上,懸掛著字匾額,匾額裏還印有禮者,君之大柄也,為政先禮,所以治政安君也;禮者,國之命在禮,禮所以守其國,行其政令;禮者,治辨之極也,強國之本也,威行之道也,功名之總也,王公由之所以得天下也,不由所以隕社稷也禮者,序尊卑貴賤大小之位,而差外內遠近新故之級者也;禮者,尊卑有分,貴賤有等,親疏有別,長幼有序等解說文字

匾額下方傳來了某蛇的講話聲,你不可以直稱我的名,按長幼輩分,你應該叫我十四叔,你應該對我畢恭畢敬,你應該聽命於我,你應該走在我的後面,你不懂嗎?

野火望著充滿了巫毒文化字匾額說,這些從撒但文化結出來的文字語言等果子都是有毒的,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著Good tree bears good fruit歌,“Jesus said, Watch out for false prophets. They come to you in sheep’s clothing, but inwardly they are ferocious wolves. By their fruit you will recognize them. Do people pick grapes from thornbushes, or figs from thistles? Likewise, every good tree bears good fruit, but a bad tree bears bad fruit. A good tree cannot bear bad fruit, and a bad tree cannot bear good fruit. Every tree that does not bear good fruit is cut down and thrown into the fire. Thus, by their fruit you will recognize them.”(Matthew 7:15-20)

2013-1-23(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)