1/25/2013

Hugo: “東西方文明”的偽概念

在黑暗的中華文化舞台上,大紅龍()對撒但說,你看,我宣傳東方文明是落後的,我宣傳西方文明是進步的,我附和全盤西化,我推行全盤馬列主義化(口號強調以共產主義取代儒教文化),我取得政權後再以儒教文化改換共產主義,這就是我能取得政權的手法(以反東方專制與建立西方民主口號取得政權),這就是我取得政權後能繼續實行專制的原因(以儒教繼續維護專制文化),不是嗎?

野火說,這蛇用東西方文明的偽概念來混淆‘Jehovah's love and Jesus' gospel’(Common values; Christian civilization; Respect for individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights) vs. ‘Jehovah's love and Jesus' gospel’(Common values; Christian civilization; Respect for individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights),不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著You belong to your father, the devil歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-1-25(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)