1/04/2013

Hugo: 華共產黨員早已改行賣孔家店的臭豆腐了

在黑暗的中華文化舞台上,有一中華文化屎坑,又名華文化、華文字、華語言屎坑,又名儒教(龍教,蛇教,儒粹教,撒但教)病毒屎坑,又名“No respect for individual dignity and life”屎坑,又名儒教的大一統(專制與中央集權)”屎坑。

屎坑裏有兩共產黨員蛇在談話,A蛇對B蛇說,現在沒人買馬列主義的臭豆腐了,我賣馬列主義的臭豆腐賣到下崗了,我所學習的馬列主義臭豆腐製造技術全報廢了,我的命運真慘,不是嗎?

B蛇說,我早已改行賣孔家店的臭豆腐了!我用這屎坑所製造的孔家店臭豆腐特毒特臭特具有特色,這孔家店的臭豆腐早已在世界各地開分店了,你應該同我一起賣這種臭豆腐,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-1-4(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)