1/17/2013

Hugo: 三隻大野狼與三個代表

 在黑暗的中華文化舞台上,有一儒教大一統籠子(Prov 6:16-19),籠子裏有超過八千萬隻小豬的屍體,籠子裏還有三隻大野狼(Gen3:1; John 8:44; Matt 23:33; Matt 12:34)一邊在吃小豬屍體肉一邊在唱三個代表歌,三個代表歌又名大野狼的普世價值

孫文大野狼唱道,我宣揚普世價值,我為普世價值呼口號,我為普世價發動戰爭……我代表儒教大一統,我代表支那暗殺團,我代表普世價值,不是嗎?

蔣介石大野狼唱道,我宣揚普世價值,我為普世價值呼口號,我為普世價發動戰爭……我代表儒教大一統,我代表國民黨殺人團,我代表普世價值,不是嗎?

毛澤東大野狼唱道,我宣揚普世價值,我為普世價值呼口號,我為普世價發動戰爭……我代表儒教大一統,我代表共產黨殺人團,我代表普世價值,不是嗎?

野火說,這群不接受‘Jehovah's love and Jesus' gospel’(Common values; Christian civilization; Respect for individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights)的狼,牠們所唱的大野狼的普世價值歌就是孔丘殺少正卯(儒教殘殺異己)歌,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著The Seven Things That Jehovah Hates歌,“There are six things that Jehovah does hate; yes, seven are things detestable to his soul: lofty eyes, a false tongue, and hands that are shedding innocent blood, a heart fabricating hurtful schemes, feet that are in a hurry to run to badness, a false witness that launches forth lies, and anyone sending forth contentions among brothers.”(Prov 6:16-19)

2013-1-16(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)