8/15/2013

Hugo: 孔丘用來殺人的血滴子

在黑暗的儒教堂裡,孔丘使用血滴子暗殺了少正卯,孔丘在少正卯屍體上插著我有權有刀,我可以決定誰是黑五類我有權有刀,我就是律法我有權有刀,我可以不必遵循司法審判程序我有權有刀,我可以大興文字獄我有權有刀,我可以殺人無罪我有權有刀,我可以下令暴屍三日我有權有刀,我可以建立一言堂等牌子 ;接著,孔丘唱起了《順我者昌,逆我者亡》歌。

小草說,撒但將這血滴子定為儒教,撒但將這血滴子命名為中華文化,撒但用這血滴子統治東亞大陸,撒但用這血滴子建立了儒教大一統帝國,撒但又稱這血滴子為中國,撒但用這血滴子來唱《Anti-God's 10 commandments》歌的工具,撒但用這血滴子來喪屍化東亞大陸人,不是嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《You belong to your father, the devil》歌,“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desires. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.”(John 8:44)

2013-8-15(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)