8/22/2013

Hugo: 我不是鬼

在黑暗的儒教圈裡,某汙鬼對小草說,你是新唐人,還是新漢人?;小草說,你為啥要問我是白鬼,還是黑鬼?唐人漢人就是專制王朝之奴,就是人之奴,就是宦奴娼,就是儒教所塑造之喪屍,就是儒教之鬼;我不是喪屍,我不是鬼,我遵循‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’(Christian civilization, Common values),我是‘Jehovah's slave’,我是人類體制裡的‘A Freeman’,你不知道嗎?

黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jesus came to this world to bear witness to the truth》歌,“Jesus answered, You say that I am a king. In fact, the reason I was born and came into the world is to testify to the truth. Everyone on the side of truth listens to me.”(John 18:37)

2013-8-21(Hugo Liberalitashttp://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)