6/13/2014

Hugo:儒、道、佛、馬列四頭蛇禍東亞大陸

在黑暗的儒教圈(1John 5:19)裡, 大紅龍對撒旦說,"你看,我有四頭,即儒、道、佛、馬列等頭,這些頭都連接著同一蛇體,這蛇體就是'容忍專制與邪惡'與反‘Jehovah's commandments and Jesus' gospel’,這蛇體存在的本質與目的就是反奠基在信仰'Jehovah's commandments and Jesus' gospel’上的'Christian civilization; Common values; Individual honor and moral responsibility; Respect for individual dignity, faith, hope, love, justice, freedom, free will, life and rights'等信念,不是嗎?"

撒旦說,"你看,這四頭就是我撒旦政權用來蠶食東亞大陸人'Individual soul and spirit'的工具,就是我撒旦政權用來導引東亞大陸人走向虛無與絕望的工具,就是我撒旦政權用來推進東亞大陸人永恆回歸專制與奴命運的工具,就是我撒旦政權用來大屠殺與禍害東亞大陸人的工具,不是嗎?"

 黎明時,天空中的飛鳥唱著《Jesus is the Way, the Truth, and the Life》歌,“Jesus said, I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me.” (John 14:6)

2014-6-13 (Hugo Liberalitas:http://hugolovelordjesuschrist.blogspot.com/)